Každý z nás již zajisté vypustil z úst větu tipu „kéž bych měl více času“,“nemám na to čas“ apod. je to lež! Pokud tomu sami věříme tak lžeme samy sobě jelikož pokud si budete umět správně organizovat čas, budete ho mít více na ty pěkné věci (na ty věci které nyní zanedbáváte). Tomuto organizování času se říká time management, jsou dokonce i různé kurzy kde se dozvíte mnoho užitečných informací.
Doporučuji všem kteří si myslí že mají málo času aby večer než půjdou spát napsali věci, které musí a chtějí následující den udělat. Tyto položky napsané na papírku si seřaďte dle důležitosti. Pokud se k tomuto úkonu dokopete tak gratuluji! Následující den jděte pěkně popořadě a věci které uděláte si odškrtněte, uvidíte jak vám to bude utíkat :).
Je dokázané že když si předem rozhodnete co chcete a nechcete dělat, zlepší se váš výkon a intenzita při plnění těchto činností. Jde především o to, zkrátit čas při rozhodování, večer kdy již nic dělat nebudete máte čistou hlavu a tak můžete objektivně zhodnotit co je potřeba a co není potřeba udělat, následující den by vám toto rozhodnutí trvalo mnohem déle času a plácali by jste se z jednoho místa na druhé.